КОНКУРС "КОЛОСОК"

Шановні координатори конкурсу "Колосок" у Тернопільської області!

Призи і сертифікати за весняний етап конкурсу  2017 р.

вже є у наявності в обласного координатора конкурсу. Їх ви можете забрати після секційного заняття 21 серпня або 22 серпня .Хто не зможе забрати,то матеріали будуть передані регіональним координаторам до 29 серпня 2017 р.


До уваги вчителів природничих предметів та початкових класів!


На виконання листа Міністерства освіти і науки України та Інституту модернізації змісту освіти від 27.10.2016 № 21/10-2602, з метою пошуку і підтримки ініціативних,  талановитих педагогів, які володіють предметом та бажають вдосконалюватися у методиках формування в учнів цілісного погляду на оточуючий світ, уявлень про наукову картину світу, розвивати мотивацію учнів до вивчення дисциплін природничого циклу, виробляти у них стійкі навички роботи з науково-популярною літературою, дослідницькі та творчі уміння,Інститут модернізації змісту освіти, редакція науково-популярного природничого журналу для дітей «КОЛОСОК» та оргкомітет Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «КОЛОСОК» організовують та проводять ІІ Всеукраїнський інтернет-конкурс «Учитель року-2017».
          До участі у Конкурсі запрошуються вчителі початкових класів, які викладають предмет «Природознавство», та вчителі природничих предметів (фізики, хімії, біології, астрономії, географії). Участь у конкурсі добровільна.  Конкурс проводиться анонімно, а його результати оприлюднюються лише за згоди учасників.
          1 листопада 2016 року розпочинається  реєстрація учасників – на сайті     www.kolosok.org.ua у рубриці «Учитель року-2017». Тут можна детальніше ознайомитися з положенням про конкурс, умовами участі, завданням першого етапу конкурсу, інформацією про підсумки конкурсу «Учитель року-2016» та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу.






18 берзня 2016 р.


Шановні колеги!

27 листопада 2015 року відбувся перший етап Міжнародного інтерактивного природничого учнівського конкурсу „КОЛОСОК” для учнів 1–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. У ньому взяли участь 10672 учні Тернопільської області.

Найактивніші  координаційні центри у Тернопільській області за підсумками І етапу (осіннього) 2015–2016 н. р. Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок»

Координаційний центр
Координатор
Кількість учасників
М.ТЕРНОПІЛЬ
Іваночко Ольга Василівна
2568
ЗБАРАЗЬКИЙ РАЙОН
Ничка Оксана Броніславівна
1183
КРЕМЕНЕЦЬКИЙ РАЙОН
Козачок Алла Андріївна
1034
ПІДВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН
Сакевич Галина Ростиславівна
800
ГУСЯТИНСЬКИЙ РАЙОН
Мельничук Руслана Бориславівна
664
БЕРЕЖАНСЬКИЙ РАЙОН
Михальчук Галина Василівна
529

Сертифікати
«Золотий колосок»
«Срібний колосок» 4982
«Колосок»
«Теплота і температура»
«Тіло людини»
«Хімія в картинках»
6766
1420
20324
1238
2943






 Частка залучення учнів  Тернопільської області в конкурсі „КОЛОСОК”
 (осінній етап)
Клас
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Кількість учасників

1372
2246
2255
2002
797
617
579
359
308
123
56
%
13
21
21
19
7
6
5
3
3
1
0,5

Район
Кількість учасників

Бережанський
529
Борщівський
85
Бучацький
285
Гусятинський
664
Заліщицький
447
Збаразький
1183
Зборівський
275
Козівський
500
Кременецький
1034
Лановецький
214
Монастирський
277
Підволочиський
800
Підгаєцький
200
Теребовлянський
339
Тернопільський
500
Чортківський
132
            Чортків
143
Шумський
447
м. Тернопіль
2568




КОЛОСОК – весняний – 2015
м. Тернопіль( координатор Іваночко О.В.)


Кількість учасників по класах
1-2 кл.
3-4 кл.
5-6 кл.
7-8 кл.
9-11 кл.
Всього учасників
596
638
216
120
30
1605

\s
Сертифікати
«Золотий колосок»
«Срібний колосок»
«Колосок»
«Я-читач» і «Топоніми»
«Астроніми»
«Моя екооселя»
879
292
433
269
149


КОЛОСОК – осінній – 2015
м. Тернопіль


Кількість учасників по класах
1-2 кл.
3-4 кл.
5-6 кл.
7-8 кл.
9-11 кл.
Всього учасників
895
1015
363
223
75
2571

\s
Сертифікати
«Золотий колосок»
«Срібний колосок»
«Колосок»
«Теплота і температура»
«Тіло людини»
«Хімія в картинках»
1449
345
533
283
376

Шановні координатори Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» в Тернопільській області!
       Зважаючи на результати І ( осіннього) етапу конкурсу «Колосок», прошу активніше популяризувати конкурс серед  учнів старших класів.
       Зверніть увагу на те,чи всі учні старших класів отримують сертифікати і призи.
      Рекомендую, з метою активізації роботи по залученню дітей до участі в конкурсі,  провести практикуми- семінари для координаторів шкіл, по можливості, в системі офлайн чи онлайн, зробити аналогічні підсумки  по конкурсу в районі, місті.  
Проведіть анкетування.
 Хто, на Вашу думку, проявляє найбільшу зацікавленість конкурсом?
Учні -
Батьки -
Вчителі -
Дирекція школи -

Популяризуйте досвід роботи кращих учителів – координаторів шкіл району, міста.
 ВЧАСНО ПОСІЯНЕ- РЯСНО ВРОДИТЬ
Висилайте  копії районних , міських заявок про кількість учасників у ІІ (весняному) конкурсі , а також запитання, які виникають при організації
чи проведенні Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» на мою електронну поштову адресу konenko_L04@ukr.net

 З повагою,  обласний координатор конкурсу Л.Б. Коненко!

Використайте в своїй роботі лист  Всеукраїнського координатора конкурсу «Колосок»  Д.Д.Біди.

 Шановні колеги!
На виконання листа МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 „Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів надсилаю каталог матеріалів на допомогу учителям, які викладають предмет Природознавство у початковій школі та учителям біології, що викладають у 7-х класах. У каталозі також зазначені матеріали для уроків природознавства у 1-3-х класах.
У навчальному змісті нових програм передбачено необхідність формувати в учнів уміння працювати з різними джерелами інформації: навчальною статтею, науково-популярним текстом, ілюстраціями, схемами, діаграмами, моделями природних об’єктів і явищ, провадити власні спостереження, експерименти, користуватися мережею Інтернет. Саме ці вміння є важливою складовою академічної обдарованості учнів.
Зазначені у додатках матеріали науково-популярних видань „КОЛОСОЧОК” та „КОЛОСОК” призначені для проведення практичних робіт та організації проектної дослідницької діяльності учнів.
Електронні версії усіх матеріалів є у вільному доступі на сайті Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу КОЛОСОК www.kolosok.org.ua, а також у бібліотеках шкіл, які беруть участь у конкурсі „КОЛОСОК.
Додатки:  на 8 арк.


Додаток 1.  Наукові проекти та дослідницька діяльність у початковій школі за матеріалами науково-популярної природничої газети КОЛОСОЧОК

Вид та тема навчальної діяльності
Газета „КОЛОСОЧОК”
1 клас
Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи
№20/2012 „ВЕРЕСІЛЬ-ЗІЛЛЯ”

Практична робота. Ознайомлення з властивостями води
№16/2012 „ДОСЛІДЖУЄМО ВОДУ”

Навчальний проект.
 Як економно використовувати воду в повсякденному житті
№23/2015 „ВОДНИЙ ДЕТЕКТИВ”

Практична робота. Вивчення будови рослин
№20/2012 „ВЕРЕСІЛЬ-ЗІЛЛЯ”

Навчальний проект. Як потрібно доглядати домашніх улюбленців – рослин
№ 21/2014 „ЯК ЗБИРАТИ ГРИБИ”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№ 14/2014 „БЛАКИТНА СИНИЦЯ”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№ 6/2014 „ТВОЯ ПОСТАВА”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№26/2013 „САД НА ПІДВІКОННІ”
№25/2013 „КІМНАТНІ РОСЛИНИ І ТВОЄ ЗДОРОВ’Я”
2 клас
Практична робота. Вимірювання довжини тіні від гномона
№14/2015 „ГНОМОН”
Творче завдання. Складання казки про осінь (зиму, весну, літо)
№№ 17-20/2013 „КАЗКА ПРО ЗАЙЧИКА І ПОРИ РОКУ”
·        Чому змінюються пори року?: науково-популярна книга для молодшого шкільного віку/ за ред. Дарії Біди – Львів: СТ „Львівські інформаційні системи”, 2013. – 44 с. – (Серія „Бібліотечка „КОЛОСКА”)
Навчальний проект. Як готуються до зими рослини?
№21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?”
Практичне завдання.  Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за малюнками, фотографіями
№21/2013 „ЯК ЗИМУЮТЬ ДЕРЕВА?” (додаток: завдання „ГРИБИ” 
№ 22/2014 „ГРИБНА НАРАДА”
№ 21/2014 „ЯК ЗБИРАТИ ГРИБИ”

Навчальний проект. Як готуються до зими тварини?
№22/2013 „ЯК ТВАРИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗИМИ?”
3 клас
Практичне завдання. Опріснення  води.
№ 17/2014 „ПРІСНА І МОРСЬКА ВОДА”
Практичне завдання. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті.
№27/2012 „ХІМІЧНІ ДОСЛІДИ НА КУХНІ”

Практичне завдання. Встановлення джерел забруднення повітря

№9/2013„ПОВІТРЯ І ТВОЄ ЗДОРОВ’Я”

Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин.
Навчальний проект. Корисні копалини рідного  краю.

№1/2013 „САМОЦВІТИ”
№2/2013 „НЕПОКАЗНІ, АЛЕ КОРИСНІ МІНЕРАЛИ”
№3/2013 „МЕТАЛИ ТА ВІКИ”
№4/2013 „СКРОМНІ МІНЕРАЛИ”
Практична робота. Складання ланцюгів живлення
№12/2013 „КОНЮШИНА, ДЖМЕЛІ, МИШІ ТА СОВА”
№32/2012 „АРКТИКА”

Запитання до природи. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
№4/2014 „БАКТЕРІЇ”

Практичне завдання. Перевірка власної постави.
№ 6/2014 „ТВОЯ ПОСТАВА”
Дослідницький практикум. Раціон здорового харчування.
№29/2013 „ТВОЯ ХАРЧОВА ТАРІЛКА”

4 клас
Навчальний проект. Дослідження властивостей твердих тіл на прикладі граніту, деревини, крейди (за вибором учителя)
№18/2015 „Я ВИВЧАЮ РЕЧОВИНИ”
№27/2012 „ХІМІЧНІ ДОСЛІДИ НА КУХНІ”


Навчальний проект. Дослідження властивостей рідин на прикладі води і молока
№16/2012 „ДОСЛІДЖУЄМО ВОДУ”
№27/2012 „ХІМІЧНІ ДОСЛІДИ НА КУХНІ”

Навчальний проект. Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш
№ 28/2014 „ВИЙШЛИ В ПОЛЕ КОСАРІ КОСИТЬ РАНКОМ НА ЗОРІ”
№ 8/2014 „СКІЛЬКИ ПЛАНЕТ У СОНЯЧНІЙ СИСТЕМІ?”
№13/2012 „ХВОСТАТА МАНДРІВНИЦЯ
Навчальний проект. Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити
№20/2015 „МАНДРІВКИ ЗЕРНЯТ” (подорож Австралією)
№5/2014 „ОСТРІВ ЛЕМУРІВ”
·        Мандрівки Зернят: науково-популярне видання/ Олег Йонка. – Львів: „Міські інформаційні системи”, 2015. – 48 с. – (Серія „Бібліотечка „КОЛОСКА”)
Навчальний проект. Водойми рідного краю, їх стан та  охорона
№1/2014 „ДНІПРО НА КАРТІ УКРАЇНИ”

Навчальний проект. Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?
№19/2015 „ДИМОВА ЗАВІСА”
№17/2015 „ЛЕГЕНДА ПРО ЗЛАТОКОСА”
№ 10/2015 „ЗАГАДКИ ПРО ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ”: лист „Ростіть дубочки …”
№8/2012 „ІСТОРІЯ ОДНОГО ЛЕЛЕКИ”
№2/2012 „ТАТУ, ЗРОБІМО ГОДІВНИЦЮ!”
№1/2012 „ПОТУРБУЙТЕСЬ ПРО ПЕРНАТИХ ДРУЗІВ”

Навчальні проекти та дослідницька діяльність на вибір вчителя
Дослідницький практикум. Із чого це виготовлено?
№18/2015 „Я ВИВЧАЮ РЕЧОВИНИ”
Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі?
№ 27 „КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ”
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
№№29,30/2012 „ЯК ЖИВУТЬ МУРАХИ?”
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
№15/2013 „ПРАВДА І ВИГАДКА ПРО ЇЖАКА”

Міні-проект. Будьмо знайомі! (Походження назв рослин і тварин)
№ 26/2014 „ВЕДМЕЖА ЦИБУЛЯ”
№ 25/2014 „ЯК УТВОРЮЮТЬСЯ НАЗВИ ТВАРИН І РОСЛИН? ”
№ 24/2014 „ДИВНІ РЕЧІ НА ДНІ МОРЯ”
№ 23/2014 „ЗНАЙОМСЯ – МОРСЬКІ МЕШКАНЦІ”
№ 22/2014 „ГРИБНА НАРАДА”
№ 21/2014 „ЯК ЗБИРАТИ ГРИБИ”
№ 20/2014 „ІМ’Я ТА ЗДІБНОСТІ”
№ 19/2014 „ЧОМУ ВОНИ ТАК НАЗИВАЮТЬСЯ?”
·        Чому вони так називаються?: наукові казки/ Олена Крижановська; ред.. Д.Біда. – Львів: „Міські інформаційні системи”, 2015. – 48 с. – (Серія „Бібліотечка „КОЛОСКА”)
Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи
№31/2012 „НОВОРІЧНИЙ ПОДАРУНОК”

Дослідницький практикум. Як зберегти ялинку перед новорічними святами?
№ 29/2014 „НОВОРІЧНІ РОСЛИНИ”
№6/2015 „ЯК ТРАНСПОРТУЄТЬСЯ КИСЕНЬ?”: творчий конкурс „Збережи життя ялинці”
№1/2015 „НАЙБІЛЬШЕ ДОСЯГНЕННЯ ЛЮДСТВА”: творчий конкурс „Збережи життя ялинці”
Міні-проект. Не зривай первоцвітів
№6/2013„ПЕРВОЦВІТИ”
Міні-проект. Квіти у моєму житті
№ 21/2014 „ЯК ЗБИРАТИ ГРИБИ”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№ 14/2014 „БЛАКИТНА СИНИЦЯ”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№ 6/2014 „ТВОЯ ПОСТАВА”: творчий конкурс „Улюблена квітка”
№26/2013 „САД НА ПІДВІКОННІ”
№25/2013 „КІМНАТНІ РОСЛИНИ І ТВОЄ ЗДОРОВ’Я”
Запитання до природи. Які рослини є символами України?
№9/2012 „НАЙУЛЮБЛЕНІШЕ ДЕРЕВО В УКРАЇНІ”

Запитання до природи. Які рослини можуть слугувати годинником?
№19/2012 „КВІТКОВИЙ ГОДИННИК”

Всі запропоновані матеріали можна знайти в електронному вигляді на сайті kolosok.org.ua

Додаток 2. Матеріали науково-популярного журналу КОЛОСОК для організації міні-проектів з біології у 7-му класі.
Тема 1. Різноманітність тварин
за/п
Назва міні-проекту

№ журналу
КОЛОСОК
Автор та назва статті
Про що йдеться?
1.
Тварини рекордсмени

№ 1/ 2006




№1/2001




№ 9/2013




№8/2013
І. Пісулінська
„Коли доброго багато.


О. Капачинська „Крихітний лучний народ.


Д. Біда „Великий повільний, маленький – швидкий.

Д.Біда. „Великий слабкий, маленький – сильний?
Про найбільших тварин суходолу.



Про одного із найменших ссавців.





Про взаємозв’язок розмірів тварини та способом їхнього життя.
2.
Як утворюються коралові острови?

№1/2007





№5/2006




№ 6/2009

Ірина Пісулінська „Живі прикраси”.




І.Пісулінська „Папуги”.



Д.Біда „Цей гарячий, гарячий, гарячий світ…”.
Про значення та необхідність охорони коралових поліпів.



Про риб папуг, які живляться коралами, подрібнюють  їх і утв. кораловий пісок.

Як змінюється природа внаслідок зростання середньорічної температури на планеті?
3.
Тварини будівельники

№ 1/2010


№10/2012
І.Пісулінська „Осина школа”.

І. Пісулінська „Закохатися у митця”.
Оси будівельники


Про ритуальні споруди
4.
Міні-проект (за вибором)
Зуби ссавців

№ 1/2008
О.Євстігнєєва „Розповіді Фелісії”
Про особливості зубів деяких риб, плазунів, ссавців (моржів, нарвалів).
Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин
за/п
Назва міні-проекту

№ журналу
КОЛОСОК
Автор та назва статті
Про що йдеться?
5.
Майстерність маскування


№1/2008



№2 /2008

№4/2008

№1/2009

№2/2009


№2/2010


№4/2010


№3/2010 


№5/2010



№4/2011



№5/2011




І. Пісулінська
„Камуфляж або життя”


„Суперкамуфляж”

„Життя – театр”

„Не чіпай!”

„Для тих, хто має добру пам’ять”

„Розчленована краса”
„Заслужені артисти”

„Міняю хвіст на голову”


„На війні, як на війні”


І.Пісулінська
„Екстравагантні жовтявки„

І. Кук „Ходячі гілки”



В.Сенчина „Співучі стрибуни”
Серія статей про майстерність маскування












Про мистецтво виживання

Про мистецтво виживання

Про забарвлення деяких павуків.

Про майстерність маскування паличників.

Про жабок квакш (райок), також про їх майстерність маскування.
6.
Як утворюються перлини?
№1/2016 (готується до друку)
О. Крижановська „Краса, народжена болем
Про утворення перлин
7.
Як бачать тварини.

№3,5,6,8/2011 


№10/2011

І. Федор „Прийшов, побачив, переміг”

І. Кук „ЗІРкові” молекули”


Про зір у тварин.

Просто про механізми зорового сприйняття – зір ссавців та людини.
8.
Турбота про потомство.

№ 3/2007


№6/2007




№6/2009



№7/2014





№10/2014




№11/2014


А.Безусько „Метаморфоз”

Т.Мантула „Секрети вигодовування потомства”


І. Пісулінська „З життя одного пагорба”


І. Шидловська, В. Шидловський „Аборигени австралії”



І.Пісулінська „Звідки беруться діти”



І.Пісулінська „Якось із запліднених яєць…”
Про розвиток тварин з перетворенням.
Турбота про потомство у комах, птахів, ссавців.

Турботи оси бембекса.


Про сумчастих тварин – кенгуру, про життя і турботу потомство.

Закладає розуміння про батьківське піклування у тварин.
Турботливі батьки комахи (І ч.- копрофаги; ІІ ч. некрофаги жуки гнойовики, м’ясні мухи)
9.
Як тварини визначають напрям руху.

№ 3/2006

Лабораторія „Колоска”:
„Павук та його здобич”

Дослід Бойса (1880) – про полювання павука з допомогою павутини.

Тема 3. Поведінка тварин
за/п
Назва міні-проекту

№ журналу
КОЛОСОК
Автор та назва статті
Про що йдеться?
10.
Чому мігрують тварини.
№№ 2,3/2008

А.Башта „Пташині мандрівки”

Про міграції птахів, кільцювання.
11.
Як спілкуються тварини.


№12/2011



№5/2012



№12/012





№5/2012


№7/2012




№7/2012



№8/2012




№8/2012



№9/2012



№10/2012



№10/2012



№11/2012



№11/2012



№12/2012
І.Пісулінська „Побачити у темряві”

В.Соболь „ Це не бджола, а справжнє медоносне чудо!”

Д.Біда „Як виникають звуки”




І.Пісулінська „І знову про любов”

О.Капачинська, В.Малощук „Примітивні органи слуху”

І.Пісулінська „Яке ж весілля без пісень?”


О.Капачинська, В.Малощук „Риби, жаби та інші слухачі”

І.Пісулінська „Нумо, до танцю!”


І.Пісулінська „Шлюбні подарунки”

О.Капачинська „Слух у птахів”


І.Пісулінська „Закохатися у митця”

О.Капачинська, В.Малощук „Слух у ссавців”

І.Пісулінська „Весільні феєрверки”

І.Пісулінська „ Жива електрика”
 Про спілкування з допомогою світлових сигналів.

Також і про спілкування бджіл.


Корисно знати, щоб розуміти, як тварини спілкуються з допомогою звуків.


Про мову запахів


Слух у спілкуванні тварин і не лише...



Про пошуки шлюбного партнера – звукове спілкування.

Слух у спілкуванні тварин і не лише...



Про мову жестів та рухові демонстрації.


Про мову жестів та рухові демонстрації.


Слух у спілкуванні птахів.
Про мову жестів та рухові демонстрації.

Слух у спілкуванні ссавців.


Про спілкування з допомогою світлових сигналів.


Про механізми спілкування світлом.
Тема 4. Організми і середовище існування
за/п
Назва міні-проекту

№ журналу
КОЛОСОК
Автор та назва статті
Про що йдеться?
12.
Як тварини пристосовані до життя в різних умовах.
№4/2007


№5/2007




№4/2008



№ 4, 2006



№5/2012


№6/2006, №2/2007


№12/2012




№4/2008

№6/2008

№3/2009

№4/2009


№8/2013




№11/2013




№9/2014

Т.Мантула „Правила виживання”

Т. Мантула „Робочі та вихідні дні вальнопотової залози”

О.Євстігнєєва „Про вуха тварин”


І.Пісулінська „Екзопроблеми”


А.Гірна „Хижаки на книжкових полицях

І. Пісулінська „А хто, хто в Антарктиді живе?”

Н.Чіпак „Зоопарк на голові, або Проблеми на нашу голову”

О. Євстігнєєва „Про вуха тварин”
О.Євстігнєєва „Кому який хвіст потрібен”
О.Євстігнєєва „Про покриви тварин”
О.Євстігнєєва „Лапи, лапки, лапища”

Пісулінська І. „Злодюжки”



Т.Тарбінська „Його величність хвіст”



Жак-Ів-Кусто, Ів Пакале „Бобри”
Пристосувальна поведінка тварин (малюків).

Пристосування тварин до середовища життя.



Про адаптації тварин до умов навколишнього середовища.

Взаємозв’язки живих організмів – паразитизм, мутуалізм.

Екосистема на книжковій полиці.

Про тваринний світ Антарктиди.


Пристосування вошей до життя у волоссі.



Про адаптації до середовища у тварин.







Про симбіоз різних організмів як пристосування до середовища

Про адаптації до середовища життя.



Про життя і пристосування до середовища  бобрів.
                                                                   З повагою, Дарія Біда.


З метою пошуку та підтримки ініціативних і талановитих педагогів, які володіють предметом та бажають вдосконалюватися у методиках формування в учнів цілісного погляду на оточуючий світ учнів, їхніх уявлень про наукову картину світу, розвивати мотивацію учнів до вивчення дисциплін природничого циклу, редакція науково-популярного природничого журналу для дітей „КОЛОСОК” та оргкомітет Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу „КОЛОСОК” за сприяння Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інституту обдарованої дитини  Національної академії педагогічних наук України організували і провели І Всеукраїнський інтернет-конкурс „Учитель року-2016”.
До участі у Конкурсі були запрошені учителі початкових класів, які викладають предмет „Природознавство”, та учителі природничих предметів (фізики, хімії, біології, астрономії, географії).
Результати конкурсу опубліковані на сайті www.kolosok.org.ua

ДЛЯ  НОВОПРИЗНАЧЕНИХ КООРДИНАТОРІВ ПОВІДОМЛЯЄМО!

Шановні районні та міські координатори
Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу „КОЛОСОК-весняний-2016”!
Хто подає заявку на конкурс?
Заявку на участь у конкурсі надсилають шкільні та районні координатори (вчителі та працівники відділів освіти). Батьки подавати заявку самостійно не можуть.

Як зв’язатися з оргкомітетом конкурсу?

Можна зателефонувати за номером (032) 236-7-124, 050-37-32-983, 097-411-81-00 або написати на електронну скриньку dabida@mis.lviv.ua.

Хто надає код місця проведення за заявкою?

Код місця проведення надає оргкомітет конкурсу. Він є незмінним, тому вдруге координатор може зазначати його на заявці.

Які дані слід зазначити у заявці?
Де можна взяти бланк заявки?

Бланк заявки можна скачати на сайті (http://kolosok.lviv.ua) у розділі „Для координаторів” або взяти у обласного координатора.

 Якщо дитина не встигла долучитися до заявки від школи, то як їй взяти участь у конкурсі?

Координатор конкурсу може вислати оновлену заявку (на якій так і написати: –„ОНОВЛЕНА”) факсом (032-236-7-126) або на електронну скриньку dabida@mis.lviv.ua, включивши туди нового учасника.

Як пересвідчитися, що оргкомітет конкурсу отримав заявку?

 Якщо заявку відправили рекомендованим листом, то збережіть чек, і тоді факт її отримання можна перевірити на сайті Укрпошти (http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku). Якщо відправили електронною поштою, то впродовж доби чекайте на відповідь оргкомітета.

Чи треба сплачувати за участь у конкурсі?


БЛАГОДІЙНИЙ ВНЕСОК (це слід зазначити як призначення платежу у квитанції) становить 16 грн. з учасника, з них 2 грн. шкільний координатор залишає на поштові витрати. Отримані нами кошти витрачаються на формування банку завдань і відповідей конкурсу; виготовлення листів завдань і бланків відповідей для кожного учасника; створення рекламних матеріалів; виготовлення призів для учасників конкурсу; створення і супровід програми комп’ютерної перевірки завдань і обробки статистичних даних за результатами проведення конкурсу; поштові витрати, пов’язані з пересилкою реклами, завдань, бланків відповідей, сертифікатів, призів в межах України; оформлення безкоштовної підписки на журнал „КОЛОСОК” та газету „КОЛОСОЧОК” для шкіл.

Куди надходять завдання та призи за конкурс?

 Завдання конкурсу та призи отримують обласні координатори, які повідомляють про їх отримання шкільних та районних координаторів та домовляються, як їх зручніше їм передати.

Коли відкривати конверт із завданнями?


Отримавши конверт, координатор повинен пересвідчитися, чи всього йому вистачає. Якщо є нестача, необхідно звернутися до обласного координатора. Розголошувати зміст завдань до проведення конкурсу координатор НЕ МАЄ ПРАВА.

 Яким листом надсилати виконані завдання?

Рекомендованим. Це дасть змогу за допомогою збереженого чека відслідкувати місцезнаходження листа.

 Як і хто кодує бланки відповідей і бланк реєстрації?

Учасникам 1–2 класів шапку бланка відповідей заповнює шкільний координатор. Старшим дітям треба пояснити, як це робиться, щоб вони заповнювали бланк відповідей самостійно. Бланк реєстрації заповнює вчитель.

__________________________________________________________
З 2012 року для наймолодших читачів виходить „КОЛОСОЧОК” – науково-популярна тематична природнича газета для розумників та розумниць. Це повноколірне, щотижневе видання, розраховане на учнів 1–2 класів. Газета розповідає про явища природи, рослини, тварин, Землю та космос, мандрівки по Україні та світі. Містить дослідницькі та творчі завдання, досліди, презентує дитячу творчість та найцікавіші природничі проекти учнів початкової школи.

Матеріали газети та журналу допоможуть учителю початкової школи підготуватись до викладання предмета “ПРИРОДОЗНАВСТВО” відповідно до нових стандартів початкової освіти.

Передплатнийіндекс журналу „КОЛОСОК”– 92405.
Передплатнийіндекс газети „КОЛОСОЧОК” – 89454.

Координатори можуть отримати безкоштовну передплату журналу та газети на ІІ півріччя 2016 року для шкіл, що найактивніше беруть участь у конкурсі. Разом із заявкою надішліть заповнені передплатні абонементи на ІІ півріччя 2016 року на:

- журнал „КОЛОСОК” з розрахунку одна передплата на кожних 50 учасників 3–11 класів.
- газети „КОЛОСОЧОК” з розрахунку одна передплата на кожних 20  учасників 1–4 класів.

Районні координатори оформляють абонементи на передплату журналу „КОЛОСОК” з розрахунку на 50 учасників 3–11 класів від загальної кількості учасників цієї вікової категорії у заявці.
Передплатні абонементи можна взяти у будь-якому поштовому відділенні. Їх необхідно заповнити на адресу школи та прізвище координатора цієї школи і надіслати разом із заявкою на участь у конкурсі та копією квитанції про сплату благодійних внесків до 18 березня 2016 року.
         Безкоштовна передплата на друге півріччя (вересень-грудень) 2016 року газети «КОЛОСОЧОК»:
на кожні 20 учасників 1-4 класів – 1 безкоштовна передплата. Передплатний індекс – 89454. Абонементи, надіслані окремо від заявки, не приймаються.
    Безкоштовна передплата на друге півріччя  2016 року журналу «КОЛОСОК»: на кожних 50 учасників 3-11 класи – 1 безкоштовна передплата. Передплатний індекс – 92405.
     Абонементи, надіслані окремо від заявки, не приймаються.

Районним координаторам

Заявки на участь у конкурсі „КОЛОСОК-весняний-2016” разом з копією квитанції про сплату благодійних внесків та абонементами на безкоштовну передплату журналу та газети надсилайте на адресу:
КОЛОСОК”
а/с 9838, м. Львів, 79038

Довідки за телефонами:
 (032) 236-71-23, (032) 236-71-27, факс: (032) 236-71-26, 050-32-37-983, 097-411-81-00.
e-mail: dabida@mis.lviv.ua, kolosok@mis.lviv.ua
 сайт: www.kolosok.lviv.ua
http://vk.com/kolosokgroup, facebook.com/kolosokgroup

1 коментар:

  1. Дякую за вичерпну інформацію для нас, районних координаторів, щодо організації та проведення Конкурсу "Колосок" на місцях.За попередніми даними, станом на 18.03.2016р., у ІІ етапі Конкурсу виявили бажання стати учасниками 287 учнів 1-11 класів.
    З повагою районий координатор Гусятинського району Мельничук Р.Б.

    ВідповістиВидалити